- Dane identyfikacyjne
Strona internetowa www.GardenLogy.pl jest prowadzona przez Sylwie Szmytka- Syldatk, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą GardenLogy, z siedzibą w Dąbrówka 84-242, ul.Różana 15.
- Dane kontaktowe
Numer telefonu: +48 577-493-400 (czynny od poniedziałku do soboty, w godzinach 8:00–17:00).
Adres e-mail: info@gardenlogy.pl
Formularz kontaktowy dostępny na stronie: www.GardenLogy.pl/kontakt
- Przedmiot i sposób świadczenia usług
Działalność prowadzona przez Sylwie Szmytka-Syldatk polega na sprzedaży internetowej produktów dostępnych w sklepie www.GardenLogy.pl Wszystkie towary oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały wprowadzone na rynek Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zawieranie transakcji nie wiąże się z pobieraniem dodatkowych opłat od Klienta.
Ewentualne dodatkowe opłaty mogą dotyczyć usług telekomunikacyjnych, które umożliwiają nawiązanie łączności ze stroną www.GardenLogy.pl.
W przypadku dodatkowych opłat związanych z transportem towaru, Klient zostanie poinformowany przed zawarciem umowy sprzedaży.
- Sposób i termin zapłaty
Klient ma możliwość dokonania płatności za zakupione produkty przelewem. Płatność należy zrealizować po zawarciu umowy.
- Termin realizacji świadczenia
Zamówiony towar zostanie wysłany na adres podany przez Klienta niezwłocznie po zawarciu umowy i dokonaniu płatności, lub w terminie wskazanym przez usługodawcę.
- Jakość produktów i reklamacje
Klientowi będącemu konsumentem przysługują prawa z tytułu rękojmi. Nie udziela się gwarancji na sprzedawane produkty. Towary oferowane przez sklep są nowe i objęte gwarancją producenta, a Usługodawca nie jest ich producentem. Prawa z gwarancji należy realizować zgodnie z warunkami określonymi w karcie gwarancyjnej.
Reklamacje należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznie lub poprzez formularz kontaktowy. W przypadku stwierdzenia wad, Klient powinien niezwłocznie zgłosić je do sklepu. Po zgłoszeniu reklamacji, Klient otrzyma wsparcie, w tym możliwość wymiany produktu na wolny od wad lub skorzystanie z innych praw przewidzianych przez prawo i Regulamin. Sprzedawca ma obowiązek dostarczać towary wolne od wad.
- Jakość produktów i reklamacje.
Klientom będącym konsumentami przysługują prawa wynikające z rękojmi, natomiast sprzedawca nie udziela gwarancji na oferowane produkty. Usługodawca informuje, że wszystkie produkty dostępne w Sklepie są nowe i objęte gwarancją producenta. Usługodawca nie jest producentem oferowanych Towarów. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy realizować zgodnie z warunkami zawartymi w karcie gwarancyjnej. Reklamacje można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznie lub poprzez formularz kontaktowy. W przypadku wykrycia jakichkolwiek wad produktu, Klient powinien niezwłocznie zgłosić je do Sprzedawcy. Po złożeniu reklamacji, Klient otrzyma pomoc w celu przywrócenia pełnej funkcjonalności produktu, jego wymiany na wolny od wad egzemplarz lub skorzystania z innych uprawnień wynikających z przepisów prawa i Regulaminu. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru wolnego od wad.
- Polubowne rozwiązywanie sporów
Konsument ma prawo zgłosić spór do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. W celu rozstrzygnięcia sprawy, należy złożyć odpowiedni wniosek o mediację lub rozpoznanie sprawy przed sądem polubownym.