1. Dane identyfikacyjne

    Strona internetowa www.GardenLogy.pl jest prowadzona przez Sylwie Szmytka- Syldatk, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą GardenLogy, z siedzibą w Dąbrówka 84-242, ul.Różana 15.

  2. Dane kontaktowe

    Numer telefonu: +48 577-493-400 (czynny od poniedziałku do soboty, w godzinach 8:00–17:00).

    Adres e-mail: info@gardenlogy.pl

    Formularz kontaktowy dostępny na stronie: www.GardenLogy.pl/kontakt

  3. Przedmiot i sposób świadczenia usług

    Działalność prowadzona przez Sylwie Szmytka-Syldatk polega na sprzedaży internetowej produktów dostępnych w sklepie www.GardenLogy.pl Wszystkie towary oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały wprowadzone na rynek Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami.

    Zawieranie transakcji nie wiąże się z pobieraniem dodatkowych opłat od Klienta.

    Ewentualne dodatkowe opłaty mogą dotyczyć usług telekomunikacyjnych, które umożliwiają nawiązanie łączności ze stroną www.GardenLogy.pl.

    W przypadku dodatkowych opłat związanych z transportem towaru, Klient zostanie poinformowany przed zawarciem umowy sprzedaży.

  4. Sposób i termin zapłaty

    Klient ma możliwość dokonania płatności za zakupione produkty przelewem. Płatność należy zrealizować po zawarciu umowy.

  5. Termin realizacji świadczenia

    Zamówiony towar zostanie wysłany na adres podany przez Klienta niezwłocznie po zawarciu umowy i dokonaniu płatności, lub w terminie wskazanym przez usługodawcę.

  6. Jakość produktów i reklamacje

    Klientowi będącemu konsumentem przysługują prawa z tytułu rękojmi. Nie udziela się gwarancji na sprzedawane produkty. Towary oferowane przez sklep są nowe i objęte gwarancją producenta, a Usługodawca nie jest ich producentem. Prawa z gwarancji należy realizować zgodnie z warunkami określonymi w karcie gwarancyjnej.

    Reklamacje należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznie lub poprzez formularz kontaktowy. W przypadku stwierdzenia wad, Klient powinien niezwłocznie zgłosić je do sklepu. Po zgłoszeniu reklamacji, Klient otrzyma wsparcie, w tym możliwość wymiany produktu na wolny od wad lub skorzystanie z innych praw przewidzianych przez prawo i Regulamin. Sprzedawca ma obowiązek dostarczać towary wolne od wad.

  7. Jakość produktów i reklamacje.

    Klientom będącym konsumentami przysługują prawa wynikające z rękojmi, natomiast sprzedawca nie udziela gwarancji na oferowane produkty. Usługodawca informuje, że wszystkie produkty dostępne w Sklepie są nowe i objęte gwarancją producenta. Usługodawca nie jest producentem oferowanych Towarów. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy realizować zgodnie z warunkami zawartymi w karcie gwarancyjnej. Reklamacje można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznie lub poprzez formularz kontaktowy. W przypadku wykrycia jakichkolwiek wad produktu, Klient powinien niezwłocznie zgłosić je do Sprzedawcy. Po złożeniu reklamacji, Klient otrzyma pomoc w celu przywrócenia pełnej funkcjonalności produktu, jego wymiany na wolny od wad egzemplarz lub skorzystania z innych uprawnień wynikających z przepisów prawa i Regulaminu. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru wolnego od wad.

  8. Polubowne rozwiązywanie sporów

    Konsument ma prawo zgłosić spór do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. W celu rozstrzygnięcia sprawy, należy złożyć odpowiedni wniosek o mediację lub rozpoznanie sprawy przed sądem polubownym.